LIF Fitnesscenter - bliv frivillig

Bliv frivillig i LIF Fitnesscenter

Om ikke så længe er vi klar til at slå dørene op til vores nye fitness center i Lystrup Idrætscenter og vi har brug for dig.

Er du:

• Interesseret i at være velkomstvært og indgå i en gruppe af frivillige, der er tilstede på udvalgte tidspunkter i fitnesscentret i løbet af ugen?
  • Interesseret i at være fitnessinstruktør og være med til at lave individuelle programmer til medlemmerne?
  • Interesseret i at være spinning/indoor cyclinginstruktør?
  • Interesseret i at være del af et fitnessudvalg, der kan være med til at sætte retningen for det nye fitnesscenter?

Har du andre gode idéer, hører vi selvfølgelig også gerne fra dig.

Udfyld skemaet her og vi kontakter dig hurtigst muligt: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSe5QS2KhDX.../viewform...

ps. Det er også ok at prikke til din nabo, hvis du mener, at det er den rigtige person til vores fitnesscenter.

Forventet åbningsdato

Om alt går som planlagt åbner LIF Fitnesscenter for medlemmer den 1. september.

Det bliver med et godt åbningstilbud om medlemskab i LIF Fitnesscenter.