Forstadsfruerne 30+

Om Forstadsfruerne 30+

OBS træningerne i efteråret er tirsdag 20:00-21:30 og efter nytår tirsdag 20:00-22:00

Holdet henvender til kvinder fra omkring 30+.

På holdet træner vi grundsekvenser og styrke i starten af sæson for at opbygge en god grundform. Den skal vi bruge, når vi kaster os over vores opvisningsprogram. Det består typisk af 3-4 serier til god rytmisk musik – gerne blandet i genre. Vi går meget op i, at vi bruger musikkens elementer i vores gymnastik. Vi gør os umage for hele tiden at udvikle os, tænke anderledes og lade os inspirere.

Vi plejer at have et redskab med i vores opvisningsprogram. Tidligere har vi brug cykelslanger, nylonstrømper med ris, sækkeposer, træningselastikker lavet som en alternativ ”kølle”, stokke, kjoler og vægtbolde. Denne sæsons redskab er vil også være utraditionelt.

Vi har altid fuld gas på træningen, så sved på panden og hårdt arbejde er en selvfølge. Det betyder også at fremmøde er vigtigt, da vi hele tiden prøver nye ting af og vores opvisningsprogram skal indøves.

Vi elsker gang i den – derfor er der selvfølgelig også plads til masser af grin og hygge. Vi holder julefrokost og afslutningsfest – det er altid super hyggeligt.

Forudsætninger for at gå på holdet er, at du kan lide at bevæge dig til musik, tør prøve dig selv af samt – vigtigst af alt, at du vil deltage i vores opvisninger. Det vil være en fordel, hvis du tidligere har dyrket rytmisk gymnastik, men det behøver ikke være på højt niveau.

Der er lukket for tilmeldinger til denne sæson.

Hvis du har spørgsmål til holdet, kan du kontakte os her.

Tirsdag

Profile Image
Instruktør
Rie Bro Hansen
Både Charlotte og Rie har lavet gymnastik fra barnsben.
De har begge været på flere forskellige lokalforeningshold samt udtagne hold i AGF og Aarhus studentergymnastik.
De har også været engageret i DGI Østjylland, hvor Charlotte i flere år har trænet 10-14 holdet, og de har begge været på aspirantholdet.
Profile Image
Instruktør
Charlotte Hansen
Både Charlotte og Rie har lavet gymnastik fra barnsben.