Showdance 9-14 år

Om Showdance 9-14 år

Holdet er for alle der elsker at danse, og som gerne vil lære en længere koreografi. Der vil være et

årligt tema som både dansene og musikken kommer til at høre indenfor. Vi arbejder med at danserne får udviklet deres danseevne og rytme.

Der bliver bl.a. sat fokus på takterne i en koreografi og hvordan man bevæger sig til dem.

Der bliver både tid til sjov og ballade som f.eks. lege, men også at få lært en koreografi som senere skal bruges til den årlige opvisning i april.

Årgang: 2009 - 2012
Lystrup Idrætscenter - Spejlsalen
18. jun. 2023, kl. 14.00 -
2. apr. 2024, kl. 20.00

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Vigga Lunøe
Jeg er en pige på 17 år. Jeg var været træner her i idrætsforeningen i mange år og ser frem til endnu et fantastisk år. I min fritid er jeg selv elitedanser, og jeg har danset i 10 år.
Dans betyder alt for mig og jeg elsker at give glæden videre. På mine hold betyder sammenhold meget for mig, så vi kan have det sjovt sammen mens vi lærer.
Maria Dybdahl-Nielsen
Jeg hedder Maria og er en pige på 16 år, der elsker at danse. Jeg har danset i mange år bl.a. på eliteniveau og det seneste år på en idrætsefterskole.
På mine hold fokuserer jeg på både at udvikle eleverne men selvfølgelig er det vigtigste at eleverne har det sjovt og ser frem til hver træning.
Jeg elsker at være instruktør og glæder mig meget til endnu en sæson!

18. jun. 2023, kl. 14.00 - 2. apr. 2024, kl. 20.00
475,00 kr.
Der er pt. ikke åbnet for tilmelding