Team Limyé - årg. 2013-2012

Om Team Limyé - årg. 2013-2012

OBS - træningen om fredagen er kl. 16:00-18:00.

Onsdag, Fredag
Årgang: 2013 - 2012
1.850,00 kr. pr. sæson

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Helle Klüwer
Jeg er “udlært” indenfor gymnastikken i Silkeborg. Jeg startede som 15-årig som instruktør for rytmehold og har igennem årene haft mange forskellige aldersgrupper - fra børn til voksne - piger og drenge - mænd og kvinder - opvisnings- og konkurrencehold i flere foreninger i Østjylland.
I Lystrup IF har jeg haft forældre/barn hold, Troldeungerne, og alle Grand Prix rytmeholdene.
Udover at være instruktør i foreningen er jeg også bestyrelsesleder samt med i diverse underudvalg i Gymnastik & Fitness og Lystrup IF.
Grand Prix gymnastik fylder en stor del af min fritid. Både som instruktør, dommer og medlem af reglementsgruppe. Jeg glæder mig til at videregive noget af min egen glæde ved Grand Prix gymnastik.
Liva Lind
Naja Clara Enevoldsen