Funktionel seniortræning - pr. gang

Om Funktionel seniortræning - pr. gang

OBS - tilmelding til holdet koster kr. 50,- dernæst kr. 40,- pr. gang

Glem alt om “plejer”. På Senior Funktionel og Movement kommer du til at bevæge dig på en helt ny måde. Der er ingen grænser for, hvad vi kan få kroppen til, når den kan bevæge sig frit.

Du vil hurtigt opdage, at bevægelser du troede alderen havde sat en stopper for stadig er mulige. Med de helt rette øvelser får vi trænet og aktiveret alle muskler i kroppen. Vi går, kravler, ruller, balancerer og aktiverer.

Vi bruger stokke, bolde og laver øvelser på maven, ryggen og alle 4. Vi arbejder både oppe og nede - forlæns og baglæns.

Til sidst krydrer vi det hele med lidt cirkeltræning og bruger redskaber som du sikkert ikke er vant til at have i hænderne.

Vigtigst af alt har vi hele tiden et smil på læben. Glæden og engagementet er kernen på det her hold!

Medbring selv et underlag til øvelser på gulv.

Årgang: 1963
Lystrup Idrætscenter - Spejlsalen
50,00 kr. pr. sæson

Maj

Karina Vium
Jeg er 44 år og har siden jeg var 15 haft fornøjelsen af at videregive glæden ved en sund og aktiv livsstil til andre. Først som hjælpeinstruktør på børne/familiehold i en lille vestjysk forening - og i de senere år som uddannet instruktør, movementcoach og Z-health trainer i Lystrup IF.
Mit mål er at give mine deltagere det bedste af det bedste og at sammensætte træningen så alle kan være med og får mærkbare resultater med hjem. Jeg er stor tilhænger af at alle har mulighed for at bevæge sig - uanset alder og fysisk formåen.
Jeg er uddannet step og fitnessinstruktør, SMART trainer, You Turn Coach og er igang med en længerevarende uddannelse indenfor det verdenskendte træningssystem Z-Helath. Jeg har i skrivende stund afsluttet 3 ud af 4 moduler i grunduddannelsen. En kombination som udover den almindelige undervisning også giver mig redskaber til personlig genoptræning og individuel træningsvejledning.

50,00 kr. pr. sæson