Team Lumina - årg. 2007 og ældre

Om Team Lumina - årg. 2007 og ældre

Holdet fokuserer på styrke, smidighed, spring og balancer. Holdet deltager i konkurrencer med og uden redskab(tov).

Det forventes, at gymnasten deltager i træninger, ekstra træninger samt opvisninger og konkurrence. Derudover forventer vi, at gymnasten er motiveret for at være en del af holdet og fællesskabet.

Kontingentprisen inkluderer to times træning om onsdagen og ekstratræninger.

Konkurrencelicens og deltagergebyr for deltagelse i konkurrencer og opvisninger bliver opkrævet som en særskilt betaling i februar måned. Beløbet er endnu ikke kendt for 2024 konkurrencer og opvisninger men forvent, at beløbet er omkring kr. 600,- til kr. 700,-.

Der bliver en merudgift på ca. kr. 500,- til leje af dragt alt efter hvad vi beslutter på holdet. Derudover merudgift til strømpebukser, hårnet, hårdims, træningssæt og træningsdragt på i alt ca. kr. 800,-.

Vi forbeholder os ret til at ændre på træningstidspunkt og sted når ny hal er færdigbygget.

Mandag
Årgang: 2007 - 1995
1.600,00 kr. pr. sæson

Man
Team Lumina træning
Søn
AFLYST: Festival del Sole

Helle Ringive
Mit navn er Helle Pernille, jeg er 28 år og bor i Aarhus. Til dagligt er jeg Business Controller og efter arbejde elsker jeg at lave gymnastik.
Jeg har været Grand Prix instruktør i Lystrup i 7 år, hvor jeg har haft forskellige hold i de forskellige alderskategorier. Sidste år stod jeg hovedsageligt for Team Aquila og Team Lumina som jeg skal have igen til denne sæson sammen med Team Saturn.
Jeg har selv været gymnast i flere forskellige gymnastikforeninger og ser meget frem til at lære koreografi, balancer, spring mm. fra mig.

1.600,00 kr. pr. sæson