Showholdet Lystrup (udtaget spring/rytme)

Om Showholdet Lystrup

OBS - Showholdet Lystrups træningstider:

Tid: Tirsdage kl. 18:00-20:00 og torsdage kl. 17:30-19:30

Sted: Lystrup Idrætscenter - Gymnastikhallen

Sæson: Uge 36 2024 - uge 25 2025

Pris: kr. 3.400,-

Showholdet Lystrup er et ambitiøst hold, hvor vi forventer at gymnasterne har lyst til at bruge både tid og kræfter på de ugentlige træninger, hjemmetræninger, opvisninger og andre sociale arrangementer. Hvis dette lyder som noget for dig, skal du tilmelde dig vores udtagelse i uge 35.

Skulle du i løbet af sæsonen være tilflytter til området eller ønske at skifte til Showholdet Lystrup fra et tilsvarende hold, er du altid velkommen til at tage kontakt - se mail nederst på siden.

Showholdet er for drenge og piger i alle aldre, der er vilde med gymnastik, udfordringer, opvisninger og er villig til at bruge weekender på ekstratræninger og shows/opvisninger.

Den daglige træning er sjov, udfordrende, spændende og med en masse grin og hygge. Det er vigtigt med et godt socialt sammenhold på holdet, så det bliver der lagt stor vægt på.

Sidste sæson lavede holdet 10 shows rundt omkring i Østjylland, hvor Showholdet er en vigtig repræsentant for spring/rytme gymnastik og Lystrup IF Gymnastik & Fitness.

Showholdets sæson er længere end den almindelige gymnastisksæson. Den starter d. 3/9 og kører frem til sidst i juni. Den faste træning er tirsdag og torsdag kl. 18.00–20.00. Vi træner i den nye fede springhal i Lystrup.

Derudover er der ekstratræninger om søndagen ca. 1 gang i måneden i den første halvdel af sæsonen. Der skal påregnes ekstraudgifter til dragt mv. på ca. kr. 750,-, samt at gymnasten i løbet af sæsonen sammen med holdet skal ud og tjene nogle penge til holdets aktiviteter.

Det forventes, at man deltager i den daglige træning, samt til shows og ekstratræninger. Derudover skal der laves styrketræning, smidighed og konditionstræning derhjemme.

Følg holdet på Facebook eller Instagram (showholdetlystrup), hvor I kan se lidt om, hvordan det er at være Showholdsgymnast.

Ved spørgsmål kontakt da holdets instruktører på mail:

showholdet.gym-fit@lystrup-if.dk

Tirsdag, Torsdag
Årgang: 2000 - 2017
Gymnastik
Alle køn
Lystrup Idrætscenter - Gymnastikhallen

August
Tir
Tor
Tir
Tor

Stemningsbilleder fra Showholdet

First slide

Mød instruktørerne

Alberte Sand
Jeg hedder Alberte, er 25 år gammel og til dagligt arbejder jeg som sygeplejerske. Dette er mit 5. år som instruktør på Showholdet Lystrup. Det er dog min 11. sæson som instruktør i foreningen og jeg har igennem årene haft mange forskellige aldersgrupper til spring. Derudover har jeg selv været gymnast på Showholdet i mange år.
Ingrid Juul Jensen
Mit navn er Ingrid, og jeg er 21 år gammel og til dagligt arbejder jeg i en vuggestue. Sæsonen 24/25 bliver min 8. sæson som instruktør her i Lystrup. Jeg har både været en del af foreningen som gymnast, hjælpeinstruktør og instruktør. Jeg har de seneste år været en del af instruktørtemaet på Showholdet, og jeg ser frem til flere gode sæsoner. Jeg har i mange år selv dyrket gymnastik her i foreningen på Showholdet Lystrup, og det er det som drager mig til at lære fra mig. Jeg ser frem til en mega god, lærerig og sjov sæson
Inez Emilie Britorn Vestergaard
Mit navn er Inez, og jeg er rytmetræner på Showholdet. Jeg er 24 år gammel, og ELSKER lækker gymnastik! Jeg har selv gået til gymnastik hele mit liv - bl.a. på DGI minirep, AGF Max og AGF øvede piger 1. Jeg elsker en god omgang teknik og udfordrende sekvenser, så med mig kommer I til at nørde!
Anna Dehn-Andersen
Jeg hedder Anna og jeg er 24 år gammel. Til daglig studerer jeg psykologi på Aarhus Universitet. Det er min 2. sæson som instruktør på Showholdet, men jeg har tidligere været instruktør i LIF på andre hold. Jeg har også selv på showholdet som gymnast i flere år. jeg glæder mig rigtig meget til endnu en sæson med en masse spring, dans, sjov og spas
Astrid Boel
Jeg hedder Astrid, jeg er 19 år gammel og efter sommer skal jeg til at gå i 3.G. Jeg elsker gymnastik, har dyrket det i mange år og er bl.a. selv tidligere gymnast på showholdet! Sidste år var jeg kun med på rytmesiden af showholdet men i år rykker jeg også med over på spring. Jeg glæder mig til en masse fede tirsdage fyldt med lækker rytme og spring!

Kontakt instruktører på deres fælles holdmail