Dancing girls 6-8 år

Om Dancing Girls 6-8 år

Vi er et hold for danseglade piger i alderen 6-8 år.

Til træningerne vil vi lære gymnastikken at kende ved at øve os på nogle forskellige danse. Derudover vil vi lege, grine og bare fyre den maks af i hallen. Gennem sæsonen arbejder vi hen imod at opvise ved Lystrups egen forårsopvisning.

Hvis du har spørgsmål til holdet, kan du kontakte os her.

Tirsdag
Årgang: 2017 - 2015
Gymnastik
Alle køn
Lystrup Idrætscenter - Spejlsalen
18. jun. 2023, kl. 14.00 -
2. apr. 2024, kl. 20.00

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Mød instruktørerne

Christina Rubin
Jeg er 46 år gammel og har været aktiv i Lystrup gymnastik og fitness i de seneste 8 år. Både som træner, gymnast og bestyrelsesmedlem. Det, som jeg gerne vil give gymnasterne, er glæde, troen på sig selv og ikke mindst en sjov og lærerig oplevelse ved at gå til gymnastik. Det giver mig rigtig meget at have gymnasterne i salen, da jeg altid kommer fra en træning med overskud og smil på læben.
Profile Image
Maja Hjorth Jensen
Jeg er 14 år gammel, og jeg har været hjælpeinstruktør de sidste 3 år. Gymnastik er noget jeg har dyrket hele mit liv og virkelig brænder for. Derudover kan jeg virkelig godt lide at lære fra mig. At planlægge sjove træninger, hvor alle har det sjovt, er noget jeg går meget op i.
Profile Image
Silje Werner Linderup
Jeg er 15 år gammel og har igennem de sidste tre år været hjælpeinstruktør i Lystrup. Det giver mig rigtig meget glæde at se gymnasterne blive dygtige igennem sæsonen og jeg bliver altid i godt humør efter timerne i salen. Jeg kan rigtig godt lide at lære gymnasterne at de sagtens kan også hvis de syntes det er lidt svært.

Tilmeldingsformular

HUSK

• hvis du allerede har en Holdsport-profil, så kan du med fordel bruge den og samle alle dine aktiviteter på den samme profil
  • hvis du tilmelder dit barn, så skal du bruge dit barns Holdsport-profil eller oprette en Holdsportprofil til dit barn, så det er barnets navn og fødselsdato, der registreres  - ellers