Spring 4kl+ øvet

Om Spring 4 kl+ øvet

Holdet er et spring/rytme hold fra 4. klasse og op.

Holdet er for de gymnaster som gerne vil lidt mere med gymnastikken, og har lyst til at udvikle sig inden for sporten. Man skal derfor som minimum kunne lave en salto i minitrampolin og en araber flik med hjælp. Til træningen vil der blive lagt vægt på både rytme og spring.

Vi skal lære rytmeserier og lave en masse springteknik, så hver enkelt gymnast udvikler sig individuelt i både rytme, banespring og minitrampolin. På holdet vil der også blive lagt fokus på fællesskabet, som vægtes højt. Så træningen vil også indebære både leg og sjov.

Vi glæder os til at se Jer.

Årgang: 2013 - 2008
18. jun. 2023, kl. 14.00 -
4. apr. 2024, kl. 20.00

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter

Caroline Mørk
Jeg hedder Caroline og jeg er 15 år gammel. Jeg går i 9. Klasse på Strandskolen. Dette er mit tredje år som frivillig i Lystrup, og jeg har også selv gået til gymnastik i foreningen. Jeg glæder mig meget til en fed og sjov gymnastiksæson og en masse fede spring og en masse rytme.
Instuktør
Karoline Morris
Jeg hedder Karoline og er 15 år. Jeg går i 9. klasse på Hårup skole og dette bliver mit tredje år som frivillig i Lystrup. Jeg har haft gymnaster fra 0.-6. klasse og går også selv til gymnastik i foreningen. Jeg glæder mig til en fed gymnastiksæson med masser af spring, rytme og sjov.
Dicte Freitag
Jeg hedder Dicte, jeg er 15 år og jeg går i 9. Klasse på Sølystskolen i Egå. Jeg har det tidligere år haft gymnaster fra 0.-2 klasse. Jeg går også selv til gymnastik i foreningen. Jeg glæder mig meget til at møde alle de nye ansigter og ser frem til at lære en masse fra mig.
Emilie Caroline Bredgaard Pedersen
Jeg hedder Emilie og er 14 år gammel. Jeg går i 9. klasse på Sølystskolen i Egå. Jeg har tidligere haft 0.-2. klasse pigespring og går også selv på et hold i LIF. Jeg ser frem til en mega fed gymnastiksæson med en masse søde og engagerede gymnaster.
Kamille Veng

18. jun. 2023, kl. 14.00 - 4. apr. 2024, kl. 20.00
675,00 kr.
Der er pt. ikke åbnet for tilmelding